fbpx

טאבלט סמסונג עם סים – כל היתרונות בעבודה

כשמדברים על טאבלטים לבעלי עסקים, אנחנו כאן בב.ז-קום שמחים להציע לקהל הלקוחות אך ורק את הדגמים המובילים והחזקים ביותר בשוק. אין בכלל ספק שמתוך המגוון הקיים, אחד המותגים המובילים והחזקים ביותר שאנחנו גאים להציע הוא מותג טאבלטים סמסונג עם  ערכת הקשחה והדגמים הנבחרים הם פשוט מעולים ועוצמתיים לעסק שלכם. לפני שנסביר עוד על המותג ועל המוצרים שתוכלו למצוא אצלנו, נזכיר שאנחנו זמינים לכל שאלה ונשמח לעזור תמיד.

סמסונג – כשאיכות ופונקציונליות פוגשת יוקרה

הטאבלטים של סמסונג מגיעים עם מעבדי 8 ליבות חדשניים, מסך בגודל של 8 עד 10 אינץ׳ וזיכרון בסיסי של 64 GB שניתן להרחיב עם כרטיסי זיכרון עד לטרה. הם מתבססים על תקשורת סלולרית LTE ומערכת הפעלה מתקדמת של טאבלט אנדרואיד 11 או 12. כל הדגמים אצלנו הם טאבלטים מוקשחים שניתן לעבוד איתם בכל סביבה ללא חשש ושווה להרחיב בכמה מילים על ערכת ההקשחה האיכותית.

היתרונות של ערכת הקשחה Xcase

המארז של הטאבלטים עשוי פלסטיק קשיח ועמיד, מעטפת גומי סיליקון פנימית לבלימת זעזועים, כפתורי גומי ויציאות אטומות להגנה מפני אבק ומים. הערכות מגיעות עם מגן מסך מובנה למניעת שברים וסדקים, רצועת יד אחורית, ידית מזוודה ופטנט Snap Mount המאפשר תלייה והתקנה בכל מקום בצורה מהירה ופשוט והם בהחלט מתאימים בתור טאבלט לרכב. טאבלט מוקשח הוא הפתרון המושלם לעסקים בסביבות מאתגרות – מפעלים, תעשייה חקלאית, מחסנים ולוגיסטיקה וכמובן בדרכים.

כלי עבודה לכל מטרה

אז מה בעצם עושים עם טאבלט איכותי של סמסונג ועם טאבלטים אנדרואיד באופן כללי? בגדול, כל מה שאתם רק רוצים. אפשר להשתמש בהם בתחום המזון ובמסעדות ללקיחת הזמנות, לנהל איתם בצורה נוחה וחכמה מלאי בענף הלוגיסטיקה, לחבר אותם לכלי רכב שונים (מלגזות במחסנים, משאיות של קווי חלוקה, רכבי ביטחון ועוד), להשתמש בהם בענף הרפואה, לנהל ולקדם באמצעותם מכירות (אפשר גם לרכוש טאבלט עם עט) ובאמצעות טאבלט עם סים אפשר ליהנות מתקשורת סלולרית מכל מקום ובכל זמן, ככה שאפילו לא חייבים להסתמך על חיבור WIFI.

דגמים מומלצים באתר ב.ז-קום

  • סמסונג טאב Active Pro: מסך טאץ׳ בגודל 10.1 אינץ׳ וסוללה חזקה במיוחד. מעבד 8 ליבות ומערכת הפעלה אנדרואיד 12. מגיע עם שנה אחריות ואפשרות להרחבה.
  • סמסונג טאב Active Pro 4: טאבלט עצמתי ואמין במיוחד הכולל תקשורת סלולרית דור 5. הבחירה המושלמת לסביבות עבודה מאתגרות. הדגם המוביל של סמסונג נכון להיום.
  • טאבלט גלאקסי Samsung Tab Active 3: מסך 8 אינץ׳, מערכת הפעלה אנדרואיד 11, ערכת הקשחה איכותית.

מחפשים טאבלט אנדרואיד מומלץ? טאבלט קשיח של מותג סמסונג הוא בחירה מעולה ואצלנו בב.ז-קום תהנו מהדגמים המובילים במחירים מעולים עם שירות מקצועי לכל אורך הדרך. רוצים לדעת עוד? צרו קשר עוד היום!

לפרטים נוספים והזמנות
לשיחת ייעוץ והצעות מחיר, השאר פרטים
דילוג לתוכן