fbpx

מסכי מגע ומוניטורים

דברו איתנו
איכות
אמינות
זמינות
עמידות
קלות תפעול

מסכי מגע ומוניטורים

מגוון מסכי מגע ומוניטורים המזוודים במארזים הכוללים מסגרת דקה וכניסת וידאו HDMI המאפשרת חיבור ישירות לכל מחשב
מסכי מגע

מסכי מגע ומוניטורים OPEN FRAME

מודולי תצוגה (HMI) במגוון גדלים הכוללים מסכי מגע.  המסכים כוללים עוצמת תאורה גבוהה לשימוש בתנאי שמש חזקים באור יום ואפשרות הנמכת התאורה בתנאי לילה

מסכי מגע

עובדה ידועה היא שמקלדות ועכברים אינם מספקים את הפתרון הטוב ביותר בסביבות עבודה מסוימות. הם שבירים, רגישים לזיהום נוזלים ואבק, מגושמים, דורשים משטח עבודה אופקי חלק ויכולים להיאבד בקלות.

מסכי מגע, לעומת זאת, מציעים קלות שימוש, מהירות ודיוק ומבטלים את הצורך בשימוש במכשירים נוספים. אנו מציעים אפשרות לשדרג את צג ה- LCD שלכם עם מסכי מגע תוך שימוש במגוון טכנולוגיות.

ישנם מספר סוגי מסכי מגע:

מסכי מגע מבוססי התנגדות

מסכי מגע מבוססי התנגדות קיימת כבר שנים רבות, ועשויים מלוח זכוכית עם ציפוי התנגדות אחיד, וכיסוי מוליך עשוי פוליאסטר עבה (מצד אחד) המופרד על ידי נקודות בידוד קטנות ושקופות. כאשר לוחצים על המסך עם אצבע או עט ייעודית, הציפוי המוליך יוצר מגע חשמלי עם הציפוי על הזכוכית וכך מעורר תגובה חשמלית המעידה על מיקום המגע. מסכי מגע מבוססי התנגדות נחשבים עמידים מאוד בפני בלאי, מה שהופך אותם לבחירה טובה לשימוש בתעשיות רבות.

 מסכי מגע של Surface Acoustic Wave) SAW)

למסכי המגע של SAW יש תגובת מגע רגישה והם יכולים לזהות לא רק היכן ממוקם המגע אלא גם את כמות הלחץ המופעלת. מסכי מגע SAW כמעט אף פעם לא "יתבלו" פיזית הודות לציפוי עמיד בפני שריטות. העברת אור מעולה מבטיחה כי בהירות התמונה של התצוגה תישאר חדה ותוססת. הפעולה היציבה, "נטולת סחף", פירושה שתגובת המגע תמיד מדויקת. הם עובדים טוב עם אצבע, כפפה ייעודית או עט למסך.

מסכי מגע אינפרא אדום

טכנולוגיית מגע אינפרא אדום אינה מסתמכת על מסך משוכלל כדי לרשום מגע, ולכן היא לא יכולה "להתבלות" פיזית – ובכך היא מבטיחה חיי מוצר ארוכים יותר. מסכי מגע אינפרא אדום מציגים ביצועים אופטיים מעולים ותכונות איטום כנגד חמרים מזיקים, מה שהופך את השימוש בהם לאידיאלי לסביבות תעשייתיות קשות. הם עובדים עם אצבע, כפפה, עט, ועוד. הם מסתגלים לתנאי אור משתנים, אפילו לאור שמש ישיר, ומציגים ביצועי כיול יציבים ללא סחיפה.

מסכי מגע אופטיים

שני חיישנים אופטיים עובדים במקביל על תנועת אובייקט קרוב לפני השטח על ידי איתור ההפרעה של מקור האור האינפרא אדום של מסך המגע, שנפלט במישור על פני משטח התצוגה ויכול להיות פעיל (אינפרא אדום LED) או פסיבי (משטחים רפלקטיביים מיוחדים).

מסכי מגע אופטיים משתמשים בלוח בקר שמקבל אותות מהחיישנים האופטיים, ואז מפצה על עיוותים אופטיים ומאתר בדיוק את המיקום של האובייקט הנוגע בדיוק.

מקור האור האינפרא אדום והחיישנים האופטיים של מסך המגע מסונכרנים באמצעות אלגוריתם מתוחכם שמפחית גם את השפעת האור הסביבתי ובכך יוצר בחירת מגע ברורה ומדויקת מאוד.

לפרטים נוספים והזמנות
לשיחת ייעוץ והצעות מחיר, השאר פרטים
דילוג לתוכן