fbpx

ראוטר פרטי או עסקי – מה ההבדל?

ראוטר פרטי או עסקי - מה ההבדל?

בשביל הרבה מאד עסקים בעידן שלנו, חיבור לרשת האינטרנט הוא בסיסי וחשוב ביותר לניהול הפעילות העסקית. ישנם עסקים שהודות לאופי העבודה שלהם, המיקום שבו הם נמצאים והגישה לתשתיות, יכולים ליהנות מחיבור מהיר לאינטרנט שיאפשר גלישה חלקה וניהול יעיל, בעוד לעסקים אחרים אין את הפריבילגיה הזאת בכלל.

אז מה עושים? ובכן, כיום יש לא מעט פתרונות שהעיקרי בהם הוא ראוטר סלולרי איכותי המאפשר גישה מהירה לאינטרנט מכל מקום ובכל זמן. אם גם עבורכם החיבור של העסק לאינטרנט מהווה אתגר משמעותי, ראוטר סלולרי הוא בהחלט פתרון מצוין.

 

עם זאת, נראה שלא מעט בעלי עסקים עושים את הטעות של קניית ראוטר סלולרי פרטי, כזה שלא בהכרח מסוגל לתמוך בכל הצרכים של העסקים והשימושים ברשת האינטרנט. בדיוק בגלל זה אנחנו רוצים להסביר מהו נתב סלולרי פרטי, מהו ראוטר סלולרי עסקי ומה ההבדלים העיקריים בין השניים.

 

לפני שמתחילים נזכיר שאם גם אתם צריכים ראוטר סלולרי לעסק או באופן כללי מחפשים פתרונות טכנולוגיים חכמים לעסק שלכם, המומחים של ב.ז-קום זמינים עבורכם בכל שעה וישמחו לעזור תמיד.

 

מה זה ראוטר סלולרי?

ראוטר סלולרי הוא ראוטר עם סים, מכשיר קצה המאפשר חיבור לרשת האינטרנט. ממש כמו שהטלפון הסלולרי הפרטי שלנו מגיע עם גישה לאינטרנט, ככה הראוטר הסלולרי מאפשר את הגישה דרך חבילות גלישה שונות שאותן ניתן לרכוש מספקי הסלולר בישראל. ראוטר נייד בעצם מאפשר גישה מהירה ומיידית לאינטרנט מכל ובכל זמן. 

כיום ניתן למצוא ראוטר נייד עם סים תעשייתי או פשוט לשימוש ביתי, וזה הנושא העיקרי עליו אנחנו רוצים לדבר, ניתן לבחור בין ראוטר סלולרי פרטי לדגמי ראוטר סים תעשייתיים. בואו ננסה להבין מה ההבדלים בין שני הדברים.

מה ההבדל בין ראוטר סלולרי פרטי לבין ראוטר תעשייתי?

אז קודם כל ולפני שניגע בהבדלים העיקריים בין השניים, הנה הגדרה קצרה של כל אחד:

    • ראוטר סלולרי פרטי: ראוטר סלולרי פרטי הוא ראוטר שהמטרה שלו היא לתת מענה למשתמשים פרטיים. לרוב מדובר במכשיר קטן יחסית שניתן לחבר למחשב אחד בלבד ומאפשר גלישה במהירות שהיא בדרך כלל מוגבלת. 

    • ראוטר תעשייתי: ראוטר חזק ועוצמתי שמטרתו לתת מענה לצרכים תעשייתיים, לעסקים, ארגונים וחברות, הראוטריכול להתחבר לכמה מכשירים במקביל, לעמוד בתנאי שימוש קשים ועומסים כבדים.

אז מה ההבדלים בין השני הדברים? בואו נעבור עליהם אחד אחד:

 

  • עוצמת הרשת: ראוטר סלולרי פרטי מאפשר גלישה במהירות מוגבלת. הוא מתאים בדרך כלל למכשיר אחד בלבד ומאפשר שימושים בסיסיים יחסית – גלישה בדפדפן, הורדה והעלאה של קבצים קטנים וכן הלאה. ראוטר סים תעשייתי לעומת זאת מאפשר גלישה מהירה ועוצמתית וניהול של כמות גדולה מאד של מידע במקביל. החיבור לאינטרנט הוא מספיק חזק על מנת לנהל מערכות מורכבות של עסקים כמו תוכנות ניהול חשבונות, עמדות קיוסק, תצוגת אונליין בעסק וכן הלאה. 

  • עמידות: ראוטרים פרטיים הם מכשירים בסיסיים ולא ממש עמידים, פשוט מאד מפני שהם לא אמורים לעמוד בסיכון לפגיעות.

  •  
  • ראוטרים תעשייתיים לעומת זאת הם מכשירים המיועדים להשתלב בכל סביבת עבודה, לרבות מפעלים ומעבדות ועל כן הם קשיחים וחזקים במיוחד, עמידים בפני מכות, נפילות, מים ואבק. 

    • הטמעה: ראוטר פרטי מאפשר גלישה באינטרנט דרך מכשירים בסיסיים כמו מחשבים או טאבלטים. ראוטרים תעשייתיים לעומת זאת, ניתנים להטמעה במגוון מכשירי קצה, לרבות מכונות המצריכות חיבור לרשת כמו רובוטים, תוכנות ומערכות של חברות בתעשייה. 

    • שליטה מרחוק: מרבית הראוטרים התעשייתיים מגיעים עם אפליקציה לניהול מרחוק לעומת הראוטרים הפרטיים שלא.

דגמים מומלצים לעסק שלך

אם גם אתם מחפשים ראוטר סלולרי עם סים מומלץ, הנה כמה דגמים של ראוטר תעשייתי (שתוכלו למצוא אצלנו) ששווה להכיר:

 

ראוטר סלולרי איכותי – המפתח שלכם לקישוריות גבוהה בעסק

בשורה התחתונה, ההבדל העיקרי בין ראוטר סלולרי פרטי לתעשייתי הוא השימוש שלו, ואם אתם צריכים חיבור מהיר לאינטרנט לעסק שלכם, אל תתפשרו על פחות מראוטר תעשייתי איכותי המותאם לצרכים שלכם באופן אישי. 

 

ובאופן כללי, אם גם אתם זקוקים לפתרונות חכמים לגלישה מהירה ואיכותית בעסק, 

לנו כאן בב.ז-קום יש את פתרונות הקצה והטכנולוגיות שיאפשרו זאת. בין אם זה מודם סלולרי 5G, ראוטרים מכל הסוגים, טאבלטים ומחשבים שיעזרו ויקלו על התפעול – אנחנו כאן בשביל לעזור ואתם מוזמנים ליצור איתנו קשר להתייעצות ללא התחייבות בכל זמן!

 
 
לפרטים נוספים והזמנות
לשיחת ייעוץ והצעות מחיר, השאר פרטים
דילוג לתוכן