fbpx

ראוטר סלולרי עם סים מומלץ

ראוטר סלולרי עם סים מומלץ
ראוטר סלולרי עם סים מומלץ

ראוטר סלולרי עם סים מומלץ

בעולמנו היום, חיבור אינטרנט יציב ואמין הפך חשוב מתמיד. רבים מאיתנו מסתמכים על האינטרנט לצורך עבודה, בידור ושמירה על קשר עם כל הסובבים אותנו. עם זאת, באזורים מסוימים, השגת חיבור אינטרנט יציב יכול להיות מאתגר ולכן במקרים כאלו ראוטר סלולרי עם סים הוא פתרון טוב.

שימוש בראוטר ביום יום

ראוטר עם כרטיס סים הוא מכשיר המאפשר להתחבר לאינטרנט באמצעות חיבור לרשת הסלולרית. נתבים אלה יכולים להשתמש ברשתות סלולריות 3G, 4G  או 5G כדי לספק גישה לאינטרנט אלחוטי, זה מתבצע על ידי הכנסת כרטיס סים לראוטר, בדיוק כמו שעושים עם טלפון נייד.

בחירת הראוטר המתאים יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד אם הלקוח אינו בעל ידע או לא מתמצא בטכנולוגיה. לכן כדאי לקבל מידע על בחירת ראוטר סלולרי עם סים מומלץ.

פתרונות מתוחכמים של ראוטרים

יש כמה נושאים שהם אקוטיים בכל מה שקשור לשימוש בראוטרים ובעידן הטכנולוגי החדש, אנו מספקים ללקוחות שלנו מגוון פתרונות מפתיעים בטיב מעולה, כמו לדוגמה:

  • הצורך שלנו באינטרנט הוא לאורך כל היממה ולכן יש חשיבות עצומה להימצאותה של תקשורת רציפה. המגמה היא להשתמש בראוטר סלולרי למטרת גיבוי אם נוצר מצב שבו הרשת הקווית אינה פעילה עקב כל סיבה שהיא.
  • הצורך באינטרנט במיקומים שהם מרוחקים ומבודדים ללא תקשורת זמינה, גם שם יש צורך בתקשורת קווית עבור חיבור של מצלמות אבטחה והעבודה השוטפת ולכן הראוטר הוא פתרון אולטימטיבי לתקשורת רציפה גם במיקומים האלו ברחבי הארץ.
  • בעת נסיעות עסקיות, נסיעות באוטובוסים או במיניבוסים להסעת עובדים ולמטרות אחרות, יש צורך בקשר רציף לצורך קבלת מידע על שינויים בלוחות הזמנים, מידע על נוסעים שאמורים להגיע או לא להגיע ושינויים בקווי הנסיעה. הראוטר פותר גם כאן את הבעיה היום יומית של התקשורת הנחוצה.

כל הראוטרים הסלולריים שלנו למטרת גיבוי,  נמכרים במארזים קשיחים ועמידים לפגעי מזג האוויר כמו גשם, חום, אבק וגם סביבות מגוונות של מפעלי תעשייה. הראוטרים מחוברים לתוכנות ייעודיות של כל עסק ולכן מאפשרים שליטה וניהול התפעול גם מרחוק.

תכונות חשובות נוספות

חלק מהנתבים מגיעים עם תמיכת VPN  מובנית, שיכולה להיות שימושית בנושא שמירה על הפרטיות. אחרים מגיעים עם בקרת הורים מובנית, שיכולה להיות שימושית במשפחות שבהן הילדים משתמשים באופן תדיר בתוכנות שונות ויש להיות כל הזמן עם היד על הדופק.

כדאי גם לשקול את מספר יציאות ה-Ethernet שיש לנתב, וגם את יכולות ה-Wi-Fi שלו.
כמו כן, אם התכנון הוא להשתמש בראוטר בצורה ניידת. ראוטר סלולרי עם סים מומלץ הוא בחירה אישית בהתאם לצרכים האישיים.

ראוטר סלולרי עם סים חשוב שיהיה עם כמה גורמים אקוטיים כמו קליטה, מהירות, ניידות ותכונות נוספות שהזכרנו. כך אפשר את המכשור שמתאים לצרכים של כל לקוח.

לפרטים נוספים והזמנות
לשיחת ייעוץ והצעות מחיר, השאר פרטים
דילוג לתוכן