fbpx

קורא ברקוד – מה הוא ולמה הוא משמש?

קורא ברקוד - מה הוא ולמה הוא משמש?

הפתרונות הטכנולוגיים של ב.ז-קום, היום יום בעסק שלכם הוא נוח, נגיש ומותאם לעולם דיגיטלי וממוחשב. קורא ברקוד מתקדם הוא אמצעי טכנולוגי בסיסי וחשוב ביותר שיכול להפוך את העבודה במגוון תעשיות ליעילה ונוחה הרבה יותר. אם אתם עוסקים בהובלה, אפסנאות, תחום המזון או הממכר, שווה להכיר את הדגמים המובילים שתוכלו למצוא כאן אצלנו.

מה זה קורא ברקודים?

קורא ברקוד הוא מכשיר המתחבר לתחנות הקצה ומערכות המחשוב של עסקים ומאפשר קריאה דיגיטלית מהירה של ברקודים מכל הסוגים (1D או 2D). המכשיר מאפשר יעילות, סדר וחיסכון בזמן ומתאים למגוון תעשיות לרבות עסקים בתחום ההובלה, מחסנים וניהול מלאי, מסחר ומכירות ועוד.

 

 באופן כללי אפשר לדבר על שלושה סוגי סוגים של קוראי ברקוד:

  • סורק ברקוד שולחני: עמדת קורא ברקוד קבועה המאפשרת הצמדה וקריאה של ברקודים. פתרון מצוין לתעשיות קמעונאיות ורפואיות עם מהירות סריקה גבוהה ומצבי סריקה שונים הניתנים להחלפה בקלות.
 
  • קורא ברקוד אלחוטי: קוראים ניידים הם מכשירים שניתן להשתמש בהם בכל זמן ומכל מקום גם ללא תלות בחיבור למחשב. אקדח ברקוד אלחוטי מגיע עם סוללה עוצמתית המאפשרת שימוש לזמן ארוך של 30 שעות בממוצע ללא חיבור חשמל. כאן בב.ז-קום תוכלו למצוא גם דגמים המתלבשים על הזרוע או האצבע והופכים ממש לחלק מהגוף, ככה שאפשר לעבוד איתם בנוחות לאורך כל היום.
 
  • קורא ברקוד תעשייתי: קוראי ברקוד תעשייתיים הם בעצם קוראים מוקשחים ועמידים שעמידים בפני הסיכונים שקיימים בסביבות עבודה תעשיות כמו הובלות, אפסנאות, מפעלי ייצור וכדומה.

איך בוחרים קורא ברקוד לעסק?

כדי לבחור קורא ברקוד מתאים לעסק, צריך להגדיר במדויק את הצרכים שלנו ואת אופי העבודה בעסק. סורק ברקוד לקופה למשל יכול להיות סורק שולחני בגלל שלא צריך להזיז אותו ממקום למקום. לעומת זאת, אם יש צורך בקריאת ברקודים בסביבות משתנות, כנראה שעדיף ללכת על קורא נייד וגם על מכשיר מוקשח שיתאים להרבה תנועה וסכנה של חבלות ומכות. 

בנוסף, חשוב להתאים את הדגם שיתממשק בצורה טובה עם המערכת הממוחשבת של העסק ועם יתר תחנות הקצה וזהו גם חלק משמעותי בשירות שאנחנו מציעים. המומחים של ב.ז-קום יידעו להתאים לכם את המכשיר הטוב ביותר עבורכם לפי כל הפרמטרים האלו ומכאן ישמחו לסייע בהדרכה וחיבור למערכת.

קורא ברקוד – דגמים מומלצים

הנה כמה דגמים מומלצים שתוכלו למצוא אצלנו ששווה להכיר. 

  • קורא ברקוד אלחוטי MS836B: חיבור מהיר וקל למחשבים ניידים או אישיים ללא הגדרה מסובכת והעברת נתונים עד 100 מטר. אחסון עד 40,000 קודים ואפשרות להלאה למכשירים גם בעבודה מחוץ לטווח.  

  • קורא ברקוד MS852: עוצב במיוחד לסביבות עבודה קמעונאיות עם יכולת ללכידת מרבית סוגי הברקודים לרבות ברקודים על מסכים ואפילו ברקודים פגומים או כאלה שמודפסים בצורה לא ברורה. קומפקטי ובעל מבנה ארגונומי, קל לאחיזה ונוח לתפעול, ללא התקנה מוקדמת. 

  • סורק טבעת לאצבע SMS622: סורק לביש בעיצוב קל עם ביצועי סריקה דו מימדיים מעולים ואפשרות לעבודה ללא אחיזה. עיצוב מוקשח ומוגן מפני נפילות, פעולה מהירה בחיבור מיידי ומשוב פענוח מיידי עם נורת LED וחיווי זמזם. 

אלו הם רק כמה דגמים שתוכלו למצוא באתר. כל קוראי הברקוד שתוכלו למצוא אצלנו בב.ז-קום הם מבית חברת UNITECH העולמית. מכשירים קלים ועמידים בעיצוב ארגונומי ונוח לאחיזה עם אפשרויות ממשק מרובות ופונקציות של עריכת נתונים. העיצוב הנוח מאפשר תנועה חלקה ללא מוגבלות ותמיכה לאורך זמן גם לזמני עבודה ארוכים במיוחד.

לוקחים את העסק לשלב הבא

עם קורא ברקודים חכם ומתקדם, העבודה שלכם בעסק יכולה להיראות אחרת לגמרי, קלה, מהירה ומסודרת הרבה יותר. עם ניסיון של מעל 25 שנים בתחום, אנחנו כאן בב.ז-קום יודעים להתאים את הפתרונות הטכנולוגיים המדויקים לכל עסק ונשמח לעזור גם לכם במשימה. רוצים לדעת עוד על קורא ברקודים לעסק, סנסנורים חכמים, טאבלטים ומסכי מגע לעסק? צרו קשר עוד היום ונשמח לתת לכם עוד הרבה מידע חשוב ולענות על כל שאלה.

לפרטים נוספים והזמנות
לשיחת ייעוץ והצעות מחיר, השאר פרטים
דילוג לתוכן