fbpx

מתקן טאבלט לרכב

מתקן טאבלט לרכב

הטאבלטים הפכו להיות שימושיים ובלתי נפרדים מחיי היום יום של כולנו הן עבור נושאים אישיים והן עבור נושאים הקשורים לעבודה ולכן משתמשים בהם למגוון רחב של פעילויות. אין זה נוח להחזיק אותם במשך זמן רב בידיים, כיוון שזו אופציה מתישה ולא נוחה כלל.

לכן מתקן טאבלט לרכב מספק פתרון שהופך את השימוש בטאבלט לנוח בכל סוג של עסק ובעיקר בזמן הנסיעה.

מגוון של מתקני טאבלט לרכב

ישנם סוגים רבים ושונים של מתקנים לטאבלט המיועדים לתת מענה מיטבי לצרכים ולהעדפות שונות של המשתמשים בהם, חלק מהטאבלטים מיועדים לשימוש ביתי, אחרים מתאימים לתעשייה.

מתקן טאבלט לרכב הוא אידאלי עבור כל סוגי הרכבים כמו ג'יפים, רכבים מסחריים ומשאיות. אפשר לרכוש ערכות מסוג זה אשר נצמדות לדשבורד באמצעות תושבת דביקה, וואקום, באמצעות מסילות, תושבת בסיס, או זרועות ארוכות וגמישות המתאימות גם לטעינה אלחוטית.

מחזיק רכב אוניברסלי הוא אפשרות מועדפת עבור החזקת התושבת למטרות השונות. מחזיק תושבת הטאבלט לרכב הוא מתקן ייחודי אשר מיוצר מחומרי פלסטיק באיכות גבוהה. הוא הופך את אחיזת התושבת ליציבה.

מתקן טאבלט מאפשר אחיזה יציבה למכשירים, הודות לזרוע ייחודית המתחברת למכשיר.

התקנה

המוצר נחשב פשוט להתקנה, מאחר ויש בו בסיס מתכוונן, המתאים בצורה מושלמת לרוב המכשירים המודרנים כיום וכמו כן בעל עיצוב הנועד למזער רעידות, בעוד שאינו חוסם את תצוגת לוח המחוונים, את חריצי AC או את ה – CD.

 בסיס זה ניתן להרחבה ומתאים לרוב המכוניות, רכבי הפנאי, המשאיות וכלי רכב אחרים.

מאפייני המתקן

למתקן גמישות מירבית – יש אפשרות לבצע התקנה או הסרה של מתקן טאבלט לרכב והעברתו לכלי רכב אחר, ללא צורך בכלי עבודה .

חומרי המתקן מאפשרים להחזיק את המכשירים באופן יציב במיוחד וכך למנוע מצב מסוכן של החלקה.

מחזיק הטלפון לרכב פעיל לצורך סיבוב של 360 מעלות ולכן הוא מושלם מכל זווית צפייה.

עסקים המתאפיינים בפעילות בטחונית, אבטחה או פעילות בשטח, לרוב זקוקים לתמיכה מירבית באחיזת הטאבלט שלהם, בין אם טאבלטים מוקשחים או רגילים. כך גם עבור עובדי רשות הטבע והגנים ובעלי תפקידים ציבוריים נוספים העוסקים בנהיגה בשטח פתוח וכדומה.

ניווט

כאשר מתקן טאבלט לרכב מותקן כהלכה והוא נוח לשימוש גם בתנאי שטח שבהם נוסעים בשבילים ובדרכים משובשות, אפשר להשיג ממנו את המיטב ובאמצעותו אפשר למצוא את הדרך הנכונה כדי להגיע ליעד.

זקוקים לעזרה?

לבחירת הטאבלט הנכון עבורכם ולפרטים נוספים על התאמתו לתחום העיסוק בו אתם מתמקדים, הירשמו עכשיו וקבלו שיחה ללא עלות עם אחד מנציגנו.

לפרטים נוספים פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם.

לפרטים נוספים והזמנות
לשיחת ייעוץ והצעות מחיר, השאר פרטים
דילוג לתוכן