fbpx

מערכת בקרת טמפרטורה

מערכת בקרת טמפרטורה

מערכת בקרת טמפרטורה

אם תהיתם כיצד חברות עוקבות אחר הטמפרטורה של המוצרים שלהן במהלך האחסון וההובלה, אחד הפתרונות הנפוצים ביותר הוא באמצעות שימוש עם מערכת בקרת טמפרטורה. 

מהו מד טמפרטורה

מערכת בקרת טמפרטורה היא מערכת אשר מודדת ומתעדת את נתוני קריאת הטמפרטורה במרווחי זמן קבועים. מדי טמפרטורה אלו נמצאים בשימוש נפוץ בתעשיות כמו מזון, תרופות ולוגיסטיקה, שבחרו בהם כדי להבטיח שהמוצרים מאוחסנים ונשלחים בתנאי הטמפרטורה המתאימים על פי הוראות היצרן או המשווק של הסחורה הספציפית.

אחד היתרונות של שימוש במד טמפרטורה הוא הדיוק והאמינות של הנתונים שמתקבלים ממנו. מכשירים אלו מצוידים בחיישנים מתקדמים שיכולים למדוד טמפרטורה ברמת דיוק גבוהה. לאחר מכן אפשר להוריד ולנתח את הנתונים שנשמרו, כדי להבטיח לדוגמה שהמוצרים מאוחסנים ומועברים בטווח הטמפרטורה הנדרש.

יתרון נוסף של מד טמפרטורה הוא קלות השימוש בו. מכשירים אלה הם בדרך כלל קטנים וניידים, מה שהופך אותם לקלים להעברה מנקודה לנקודה על פי הצורך. יש להם גם ממשק ידידותי למשתמש, עם כפתורים ומסכים פשוטים המאפשרים למשתמשים להגדיר פרמטרים רצויים ולהציג את הנתונים בקלות.

חיסכון אנרגטי

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של מדי טמפרטורה הוא שהם יכולים לעזור לחברות להתנהל כספית על ידי חסכון בהוצאות מיותרות. זאת על ידי ניטור טמפרטורת המוצרים במהלך האחסון וההובלה. באמצעות השימוש במד טמפרטורה, נציגי העסקים יכולים לזהות את כל המקרים שבהם הטמפרטורה עשויה להיות מחוץ לטווח הרצוי ולטפל בהם בזמן אמת כדי למנוע את ההשלכות הכספיות של מצב זה.

תקנים של טמפרטורה באחסון ובהובלה

הצורך המהותי של הלקוחות הוא לדאוג לכך שכל הסחורה שהם מובילים במשאיות הקירור תעמוד לאורך כל הדרך במדדים תקינים וזאת כדי למנוע הפסדים כספיים אם הסחורה תינזק ולכן תושמד. הרגולציה קבעה הנחיות ברורות וחד משמעיות בנושא זה והציוד שאנו מספקים ומתקינים ברכבי ההובלה השונים מעניקים מענה מלא ומדויק להנחיות האלו.

לקוחות החברה מתקינים מד טמפרטורה בכלי תחבורה שונים אשר מובילים מוצרים בתחום החקלאות והמזון כמו ירקות קפואים או מאכלים מצוננים, דגים, בשר ועוד. כמו כן תרופות אשר על פי הוראות היצרן חייבים להיות תמיד בטמפרטורה ספציפית של קירור או של הקפאה וזאת בהתאם להוראות היצרן של המוצרים הרפואיים.

מדובר במערכות שהן פשוטות לתפעול וזאת באמצעות חיבור לאפליקציה המתוחכמת שנותנת מענה מלא לכל צורך בתחום זה. כמו לדוגמה אפשרות לקבלת התראות בזמן אמת על חריגה ברמת הטמפרטורה, כמו כן שמירת ההיסטוריה של הסחורות שהועברו מנקודה לנקודה, הפקה של דוחות וגרפים על פי הצורך וכל זאת תוך עמידה בנוהל 126 של משרד הבריאות או נוהל 21 CFR של הרשויות האמריקאיות ה – FDA .

לפרטים נוספים והזמנות
לשיחת ייעוץ והצעות מחיר, השאר פרטים
דילוג לתוכן