fbpx

מה ההבדל בין מחשב נייד מוקשח ללא מוקשח?

מה ההבדל בין מחשב נייד מוקשח ללא מוקשח?

אז הגיע הרגע הזה שבו אתם מחפשים מחשב נייד איכותי לעסק שלכם, וכמו תמיד אתם מתקשים למצוא מחשב מספיק טוב שיענה על הדרישות שלכם?

אנחנו די בטוחים שלמצוא מחשב עם מעבד חזק, זיכרון גדול ופיצ׳רים טכנולוגיים מתקדמים אתם כבר יודעים לעשות. מה שכנראה קצת יותר מאתגר עבורכם הוא למצוא את אותו מחשב נייד שיתאים לסביבת עבודה שלכם, בין אם היא כזו שכוללת הרבה מים ונוזלים, מקומות גבוהים, אבק ועוד שאר דברים שעשויים לפגוע בחומרה יקרה ועדינה.

 

בדיוק בגלל זה אתם חייבים להכיר את האפשרות של מחשב מוקשח, מחשב נייד מקצועי שעונה על כל הצרכים שלכם וגם מותאם לסביבת העבודה אצלנו בב.ז-קום תוכלו למצוא את הדגמים המובילים בשוק במחירים מעולים, כמובן עם הדרכה ושירות לכל אורך הדרך.

 

רגע לפני שנסביר על ההבדלים בין מחשב מוקשח למחשב רגיל, נזכיר שצוות המומחים שלנו זמין עבורכם בכל שלב ואתם מוזמנים לפנות אלינו תמיד.

ההבדלים בין מחשב נייד מוקשח למחשב נייד רגיל

כדי להבין בדיוק את היתרונות של מחשב מוקשח, צריך לדבר בפירוט על כל ההבדלים בין מחשבים כאלו למחשבים ניידים רגילים:

  • עמידות: ההבדל העיקרי והמשמעותי ביותר הוא העמידות של מחשב מוקשח שהוא למעשה ממוגן' חזק ועמיד בפני מכות, נפילות ושברים (עם הגנה מעולה מנפילות מגובה של עד 1.2 מטר). זאת לעומת מחשבים רגילים שהם עדינים ושבריריים ויהרסו בקלות במקרים של מכות ונפילות. בנוסף, מחשב נייד מוקשח גם עמיד בפני פגיעות של נוזלים ואבק, עוד יתרון משמעותי בסביבות עבודה מאתגרות. 
  • זמן עבודה: מחשבים מוקשחים מגיעים עם סוללה כפולה עוצמתית שהיא חזקה משמעותית בהשוואה למחשבים ניידים רגילים. עד שמונה שעות עבודה רציפה ואין צורך לכבות את המכשיר באמצע השימוש. 
  • טמפרטורת עבודה: בעוד מחשבים רגילים מתחממים מהר ומושבתים בטמפרטורות גבוהות, ההקשחה של מחשב מוקשח תאפשר עבודה עד טמפרטורה מקסימלית של 60 מעלות.

מחשב נייד מוקשח – מקרה בוחן "EMDOOR 14

כדי להבין עד כמה עצמתי מחשב מוקשח, בואו נבחן כמה מהתכונות המובילות של אחד הדגמים המעולים שתוכלו למצוא כאן בב.ז-קום:

  • מסך מונע סינוור בגודל 14 אינץ׳. 
  • מעבד אינטל מתקדם I7/I5 דור 11. 
  • כונן SSD לבחירה 256/512/1T.
  • מארז אטום בתקן צבאי MIL-STD-810G. 
  • סוללות כפולות – זמן עבודה עד 10 שעות. 
  • מגוון אפשרויות חיבור – כרטיסי סים, כרטיסי הרחבה, נעילה בטביעת אצבע ועוד. 
  • מערכת הפעלה Windows 10/11.

כמובן שזהו רק דגם אחד שמהווה דוגמה ותוכלו למצוא עוד מגוון מחשבים מוקשחים איכותיים בהתאמה מדויקת לצרכים שלכם.

השילוב המושלם בכף ידך

אחת השאלות הנפוצות שאנו נתקלים בהן, היא האם מחשב מוקשח הוא מוצר שונה ממחשב נייד רגיל ולכן יש צורך לקנות שני מחשבים נפרדים. התשובה לשאלה היא לא, וחשוב להבין כי מחשב מוקשח הוא בעצם מחשב חזק ואיכותי שמתאים לכל השימושים. הוא יכול להיות מחשב משרדי בעת הצורך ובזמן אחר להיות מחשב תעשייתי שיתאים לכל סביבת עבודה. 

 

אם אתם מתחילים את הבוקר במשרד וממשיכים במפעל עם טמפרטורות גבוהות וסכנת נפילה. 

אם חצי שבוע אתם מסדרים סחורות במחסן ובשאר הימים אתם צריכים להפיק דו״חות בבית. 

אם אתם זקוקים למחשב איכותי לנסיעה ארוכות וטלטולים וגם לעבודה בחנות – מחשב נייד מוקשח הוא הפתרון המושלם.

 

רוצים לדעת עוד? המומחים של ב.ז-קום כאן בשבילכם

עד היום, סיפקנו לאלפי לקוחות מרוצים מחשבים ניידים מוקשחים שייעלו את העבודה בעסק בעשרות אחוזים, הרבה פעמים לצד פתרונות טכנולוגיים חכמים נוספים. אם אתם רוצים לקבל מידע נוסף, צרו קשר בהקדם ונשמח לסייע, ללוות ולהתאים גם לכם פתרונות טכנולוגיים מתקדמים מקצה לקצה.    

לפרטים נוספים והזמנות
לשיחת ייעוץ והצעות מחיר, השאר פרטים
דילוג לתוכן