fbpx

מהו מחשב אול אין וואן ולמה הוא שימוש?

מהו מחשב אול אין וואן ולמה הוא שימוש?

אחד הפתרונות הטכנולוגיים היעילים והמבוקשים ביותר שאנחנו כאן בב.ז-קום שמחים וגאים להציג ללקוחות נקרא מחשבי אול אין וואן, 

פתרון קצה יעיל המכיל בתוכו את החומרה ותוכנות שעסקים צריכים לשימושים שונים וכדי לייעל את העסק.

 

רגע לפני שנצא לדרך ונספר לכם כל מה שחשוב לדעת על המחשבים האלו, אנחנו מזכירים שהצוות שלנו זמין עבורכם בכל שעה ושנשמח לסייע בהתאמת פתרונות טכנולוגיים חדשניים לעסק שלכם, בין אם אתם צריכים מחשב AIO איכותי או כל פיתרון טכנולוגי אחר. יצאנו לדרך.

 

מהם מחשבי אול אין וואן?

מחשבי אול אין וואן הם בעצם מסכי מחשב מתקדמים הכוללים בתוכם את המחשב עצמו, ללא צורך בחיבור לכל מכשיר נוסף שהוא. המחשבים מגיעים במגוון של גדלים ותצורות (החל ממסכים בגודל 7 אינץ׳ ועד למסכי 43 אינץ׳) כשהם נבדלים זה מזה במפרט, בתכונות וביכולות שלהם. המוצרים המובילים כיום ואלו שאנו משווקים מבוססים על מערכות הפעלה ANDROID ו-WINDOWS (בהמשך ניתן כמה דוגמאות לדגמים מומלצים ששווה להכיר), והיתרון המרכזי שלהם הוא מסך מגע נוח לשימוש ואינטואיטיבי. בואו ננסה להבין מה בדיוק אפשר לעשות עם מחשב all in one.

מחשבי אול אין אין וואן – תכונות מרכזיות

  • מחשב all in one מסך מגע: כאמור, מחשבי אול אין וואן איכותיים מגיעים עם מסך מגע גדול ונוח לשימוש. הוא ניתן לשימוש ותפעול על ידי עובדים בעסק וכן על ידי הלקוחות. 

  • מגוון אפשרויות תלייה: מחשבי אול אין וואן משמשים תמיד לתצוגה ותפעול של העסק בדרכים שונות ועל כן ישנה חשיבות רבה לאופן התצוגה. הדגמים השונים מגיעים עם אפשרויות שונות לחיבור מכני קיר, תלייה על מערכת שולחנית או רצפתית ואפילו חיבור לכלי רכב שונים. בנוסף, יכולת הצפייה היא נוחה ומתאפשרת במגוון זוויות. 

  • עמידות: מחשבי אול אין וואן מיועדים לא אחת לסביבות עבודה חיצוניות ועל כן הם נדרשים לעמידות משמעותית. הדגמים השונים מגיעים עם תקנים מחמירים של עמידות בפני מים, אבק, מכות ושריטות, מה שאומר שניתן להשתמש בהם פחות או יותר בכל סביבה ללא כל חשש. 

  • מעבדים עוצמתיים: בהתאם לאופי השימוש, מחשבי אול אין וואן צריכים לעמוד בתפעול במקביל של כמה וכמה יישומים, לעיתים יישומים כבדים ומורכבים. זאת הסיבה שהם מצוידים במעבדים עוצמתיים המאפשרים בדיוק את זה. 

  • אפשרות לחיבור עם סים קארד: במקומות בהם אין חיבור אינטרנט קווי או אלחוטי, ניתן להיעזר בדגמי מחשבי אול אין וואן אליהם ניתן לחבר סים קארד התומך בגלישה בדור שלישי, רביעי או חמישי.

  •  

למה הם משמשים בפועל?

אז דיברנו על התכונות המרכזיות של המחשבים המעולים האלו, אבל מה אפשר לעשות איתם בפועל? ובכן, למחשבים האלו יש הרבה מאד שימושים נוחים ויעילים ואפילו סביר למדי שיצא לכם כבר להיתקל בהם במקומות שונים. 

 

אחד השימושים הנפוצים ביותר הוא בתור עמדת קיוסק בחנויות. המחשבים יכולים להציג קטלוגים שלמים בחנויות מסוגים שונים (ריהוט, תינוקות, כלי בית ומטבח, מחשבים וטכנולוגיה וכו׳). הם ניתנים לשימוש על ידי המוכרים שיכולים להציג באמצעותם את המוצרים השונים וכן על ידי הלקוחות עצמם שיכולים לדפדף ולקבל מידע על מוצרים שמעניינים אותם. 

 

שימוש נוסף הוא בתור מסך לפרסומות במרחב הציבורי. ניתן לבחור בגודל מסך רצוי ולייצר בו מסרים בהתאמה לקהל הלקוחות. 

 

לצד כל אלו, המחשבים המעולים משמשים לא אחת בתור בקר שליטה בתעשיות שונות. ניתן לשלב אותם במלגזות, רובוטים, מנופים, כלי רכב, או פשוט להיעזר בסביבת עבודה נייחת. הנקודה כאן היא שעם מחשבי AIO השמיים הם הגבול וניתן להתאים אותם לכל צורך של העסק.

כמה דגמים ששווה להכיר

אנחנו כאן בב.ז-קום, מקפידים להביא לכם את הדגמים הטובים ביותר ולהתאים אותם בצורה מדויקת לצרכים של העסק. אתם מוזמנים להתייעץ איתנו בכל שלב לגבי מחשבים מומלצים, ועכשיו אנחנו רוצים לדבר על כמה דגמים מובילים ששווה להכיר:

 

  • מחשבי INFINITUS על בסיס מערכת ANDROID: איכות צפייה 4K, ניתנים להתקנה בכל סביבה מסחרית, לוח ומסגרת דקה ומסכים בגדלים משמעותיים (32 או 43 אינץ׳). מחשב all in one מומלץ שנחשב לאחד הפופולריים בעידן שלנו. 

  • משפחת מחשבי MAGNETAR: עוד מחשב AIO מומלץ בהחלט עם שפע של תכונות נהדרות. עמידות גבוהה מפני אבק ומים, מעבד עוצמתי של אינטל, אפשרות לנעילת קיוסק, התאמה מושלמת לעבודה בסביבה תעשייתית וציבורית.

  • מחשבי Nebula: אם אתם מחפשים מחשב אול אין וואן מומלץ לעסק, הדגמים של מחשבי נבולה הם בלי ספק בחירה נפלאה. הם מגיעים עם סנסורים מובנים לעסקים המבצעים ניטור, הרזולוציה שלהם היא יוצאת דופן, הם ניתנים לשליטה מרחוק באמצעות טאבלט ראשי וניתן לחבר אותם לאינטרנט באופן קווי, אלחוטי או סלולרי.

רוצים לדעת עוד? המומחים של ב.ז-קום כאן בשבילכם

 

בשורה התחתונה, מחשבי אול אין וואן הם פתרון נפלא לעסקים מסוגים שונים. אם אתם עדיין לא מיישמים פתרונות טכנולוגיים כאלו, יכול להיות שמחשב כזה זה בדיוק מה שיאפשר לכם לדחוף את העסק שלכם קדימה. רוצים לדעת עוד על הדגמים השונים, מאפיינים ומחירים? המומחים של ב.ז-קום זמינים עבורכם בכל שלב ונשמח לענות על כל שאלה.

לפרטים נוספים והזמנות
לשיחת ייעוץ והצעות מחיר, השאר פרטים
דילוג לתוכן