fbpx

טאבלט אנדרואיד: ככה הופכים את העסק לחכם באמת

היום כבר אפשר לומר באופן די ברור שעסקים שלא מיישמים פתרונות טכנולוגיים חכמים של קדמה הם כאלו שככל הנראה לא יאריכו ימים בסופו של דבר. השוק הוא תחרותי ומחייב אותנו להפגין חדשנות, ואפשר לראות בקלות את ההבדלים בין עסקים שעושים את זה לכאלו שלא.

אבל מה כל זה בכלל אומר? ובכן, קדמה טכנולוגית יכולה לבוא לידי ביטוי בהרבה מאד דרכים, ואחת הדוגמאות הטובות והעדכניות ביותר הוא שימוש בטאבלטים. טאבלט אנדרואיד הוא כלי טכנולוגי עצמתי, מתקדם וחכם. בואו ננסה להבין איך הוא יכול לקחת גם את העסק שלך קדימה.

 

 

מה זה טאבלט של אנדרואיד?

טבאלטים אנדרואיד הם טאבלטים המבוססים על מערכת הפעלה אנדרואיד 11 ו-12. הטאבלטים מאפשרים גלישה מהירה ורציפה בטכנולוגיית 5G, תקשורת סלולרית ומעקב GPS. טאבלט אנדרואיד מוקשח הוא חזק ביותר, עמיד בפני נפילות מכות וחבלות ואטום לאבק ולמים (כמובן שחשוב ללכת רק על טאבלט קשיח). טאבלט מוקשח הוא פתרון מצוין לסביבות עבודה חיצוניות מאתגרות ומאפשר עבודה מכל מקום ובכל זמן.

לאיזה תעשיות הוא רלוונטי?

הטאבלטים של אנדרואיד משמשים כיום עובדים במגוון רחב ביותר של תעשיות בשוק העבודה. הם מתאימים בשוק המזון וההסעדה וניתן להציג בהם תפריטים ואפילו עם תוספת סליקת אשראי ניתן לבצע דרכם הזמנות. הם מתאימים לענף הלוגיסטיקה ותומכים בניהול של מלאי במחסנים. הם מושלמים לאנשי מכירות שצריכים כלי חזק להצגת רעיונות והתנהלות מול לקוחות (שווה לנסות בפרט טאבלט עם עט). הם פתרון מצוין לעסקים שזקוקים לתקשורת רציפה ועקבית בין עובדים. כמובן שניתן לבצע איתם כל פעולה שהיא – גלישה באינטרנט, שיחות (עם תקשורת סלולרית), ניהול ממשקים נוח, סליקת אשראי, סריקת ברקודים ועוד. לצד כל אלו, חשוב גם לדבר על אחד השימושים הנוחים והיעילים ביותר של חיבור טאבלטים של אנדרואיד לכלי רכב למטרות שונות.

החיבור המושלם לכלי רכב

עוד יתרון מובהק של הטאבלטים של אנדרואיד הוא החיבור הקל והפשוט לכלי רכב. באמצעות מתקן טאבלט לרכב ניתן לחבר כל אחד מהדגמים למגוון רחב ביותר של שימושים. ניתן להשתמש בטאבלט למשל לניווט ומעקב לרכבי משלוחים, ניתן לבצע חיבור למלגזות וכלים הנדסיים כבדים (למשל לשימוש במחסנים וניהול מלאי) ועוד. כמובן שניתן לנתק אותם בכל זמן והשימוש הוא למעשה רב תכליתי – איפה ומתי שיש צורך.

דגמים מומלצים של טאבלט אנדרואיד

מחפשים טאבלט אנדרואיד מומלץ? אצלנו בב.ז-קום תוכלו לבחור מתוך מגוון גדול של מותגי מובילים של טאבלט אנדרואיד עם דגמים ייעודיים לכל מטרה. טאבלטים איכותיים של חברת Emdoor, Xtablet, טאבלט אנדרואיד מוקשח מבית GESHEM, טאבלטים של סמסונג ועוד.

עם מעבדים עצמתיים של אינטל, מערכות הפעלה חכמות ומתקדמות וערכות הקשחה המאפשרות עבודה בכל סביבה

תוכלו להפוך את הטאבלטים לכלי העבודה החזק ביותר שלכם.

רוצים לדעת עוד? המומחים של ב.ז-קום זמינים עבורכם בכל שלב וישמחו לעזור תמיד.

לפרטים נוספים והזמנות
לשיחת ייעוץ והצעות מחיר, השאר פרטים
דילוג לתוכן