fbpx

טאבלט סמסונג טאב אקטיב מוקשח ומוגן מנפילות מים ואבק

 

xCase, המספק עמידות והגנה ללא תחרות עבור Samsung Galaxy Tab Active3, Tab Active Pro ו-Tab Active4 Pro.

MobileDemand, ספקית של טאבלטים, כיסויים ופתרונות מחשוב ניידים הכל-באחד עבור פרודוקטיביות ארגונית, הודיעה היום על השקת ה-xCase הקשיח ועשיר בתכונות לסדרת המכשירים העסקיים Samsung Galaxy Tab Active מבוסס אנדרואיד. טאבלט של סמסונג בשילוב עם יכולות הגנה ותוספות נוספות של ה-xCase הקשוח מאפשר לעובדי השטח לקחת מכשיר אנדרואיד ארגוני ליותר תעשיות ויישומים מאי פעם.

"עם ההצלחה המתמשכת של ה-xCase עבור Microsoft Surface, טאבלטים של Lenovo Tab K10 ומכשירי אייפד של אפל, אנו שמחים להציע כעת את הפתרון שלנו לספקית טאבלטים אנדרואיד מובילה, סמסונג", אמר נשיא MobileDemand וה-CTO מאט מילר. "ה-xCase הוא יותר מארז מגן; הוא מספק לעובדי השטח את תכונות הפרודוקטיביות הדרושות להשלמת משימות קריטיות למשימה בצורה יעילה יותר."

הקשחה מוכחת

ה-xCase מוסיף עוד יותר הגנה לטאבלטים המוקשחים ממילא של Samsung Galaxy Tab Active עם פגושים פינתיים בולמי הזעזועים והמעטפת הקשיחה. ללא ה-xCase, הטאבלטים של סמסונג עומדים בדרישות בדיקת נפילות של MIL-STD-810H עד מטר וחצי. עם ה-MobileDemand xCase, המכשיר עומד באותן דרישות מגובה עשרה מטרים. דירוג ה-IP68 של הטאבלט והיציאות האטומות של ה-xCase מגנים על המכשיר מפני אבק ומים, ומונעים נזק יקר וזמני השבתה.

ניתן להתקנה

ה-xCase מאפשר להרכיב את מכשירי סדרת Samsung Galaxy Tab Active כמעט בכל מקום, הודות למערכת ה-Snap Mount המוגנת בפטנט של MobileDemand. לוחית ההצמדה, המותקנת מראש בגב ה-xCase, נצמדת במהירות ובקלות למסילת ההרכבה האופציונלית הניתנת לחיבור מאובטח לקירות, קורות, דלפקים, עגלות, שולחנות כתיבה, כלי רכב; היכן שהעבודה תהיה. מערכת הרכבה מגנטית חדשנית זמינה לחיבור לקירות מתכת, דפנות מכונות וכלי רכב ללא צורך לקדוח חורים.

מערכת ההרכבה מתוכננת להכנסה ושחרור מהירים של מכשיר סמסונג, אך קשיחה מספיק כדי לעמוד ביישומים תובעניים.

קל לנשיאה ואחיזה

תוכנן עבור עובדי השטח, ה-xCase כולל ידית תיק לנשיאה קלה ונוחה של הטאבלט תוך כדי תנועה, המסייעת במניעת נפילות בשוגג. כלולה גם את רצועת היד האחורית הארגונומית התואמת כפפה המאפשרת לעובדים בשטח, להחזיק בקלות את הטאבלט בכף היד תוך שימוש פעיל במכשיר. הרצועות האלסטיות הגמישות מאובטחות אך נוחות, ומבטלות את המאמץ מלהחזיק טאבלט לזמן ממושך.

פונקציונליות רחבה

עם מחויבות ארוכת שנים לספק פונקציונליות נוספת לכוח העבודה הנייד, MobileDemand תמשיך לחפש הזדמנויות לשפר את המארז כדי לכלול רכיבים מגדילי פרודוקטיביות כגון ידיות סריקה, סורקי ברקוד משולבים ומודול תשלום 3-1 כדי להרחיב עוד יותר היכולות של המכשיר.

קיט שלם המוכן ליישום

אנחנו מציעים את ערכת ההקשחה כקיט שלם המוכן לעבודה.

הקיט כולל את הטאבלט סמסונג הרצוי מוקשח עם ערכת ההקשחה וכולל מגן מסך רגיל או מוגן סינוור.

בנוסף אביזרים נוספים כבר מותקנים, ידית תיק לנשיאה, רצועת אחיזה אחורית, משענת אחורית להנחה על שולחן, מחזיק לעט ופטנט הSNAP למתקון בקלות.

נציגנו ישמחו לשוחח ולהתאים עבורכם את הקיט המושלם לצורך שלכם.

חברת ביזיקום מומחים בטאבלטים מוקשחים ומוגנים באמת!

לפרטים נוספים והזמנות
לשיחת ייעוץ והצעות מחיר, השאר פרטים
דילוג לתוכן