fbpx

טאבלט מוקשח WINDOWS

טאבלט מוקשח WINDOWS

xTablet T1190 נבדק על ידי RuggedPCReview

להלן קטע מהסקירה המעמיקה האחרונה של RuggedPCReview של ה-xTablet T1190 מבית MobileDemand.

הטאבלטים והסמארטפונים חוללו מהפכה באופן שבו אנו משתמשים במחשבים. במונחים של מספרים, כ-165 מיליון טאבלטים נמכרו ברחבי העולם בשנת 2020, לעומת כ-220 מיליון מחשבים ניידים וכ-1.35 מיליארד סמארטפונים. מספרים עצומים, הכל.

בעוד שטאבלטים מקבלים יותר ויותר משימות שנעשו בעבר על ידי מחשבים ניידים, שני גורמי הצורה מתחרים רק במידה מסוימת. יש עבודה שעדיף לעשות על מחשב נייד, ועבודה שבה טאבלטים מעשיים יותר. ברור שגורם הטאבלט כאן כדי להישאר. MobileDemand שבסיסה באיווה מאמינה גדולה בטאבלטים כבר כמעט שני עשורים, עוד הרבה לפני שהאייפון והאייפד הוצגו. החברה, חלוצה וחדשנית בתחום, ראתה צמיחה מהירה, ו-MobileDemand היא גם אחת הבודדות עם התמקדות בלעדית בטאבלטים קשוחים. בדוח זה אנו בוחנים את אחד המוצרים החדשים ביותר של MobileDemand, ה-xTablet T1190, וגם דנים היכן הוא משתלב במגוון הטאבלטים של החברה.

הטאבלט הזה לא רק מתוכנן להיות דק וקל ככל האפשר, הוא יכול גם להיות מצויד בסורק ברקוד אופציונלי או ערכת מודול 3 ב-1 קיט נקודת מכירה!

קוראי RuggedPCReview המכירים את MobileDemand יזכרו כיצד לאחר בניית עסק המבוסס תחילה על טאבלטים מתקדמים מוקשחים לחלוטין עבור שווקים אנכיים ספציפיים, החברה הסתעפה מאז למכשירי טאבלט זולים יותר המתאימים למגוון רחב של פריסות. בקצה הנמוך יש את קו "Flex" במחיר חסכוני של טאבלטים בסיסיים של Windows הנמכרים ארוזים מראש עם תיקי מגן מעוצבים, ידיות לתיק ומגני מסך מוגנים בפני שריטות. מעל זה כמה טאבלטים אטומים היטב ומחוספסים מטבעם לשימוש בכל מיני שווקים אנכיים. MobileDemand מוכרת גם כיסויי הגנה מוקשחים עבור אייפד וטאבלטים של Microsoft Surface Pro ו-Go (הן רק המארז או חבילות המארז/טאבלט) כמו גם כלים ופתרונות תוכנה לשיפור הפרודוקטיביות.

לקריאת המאמר המלא (אם אפשר להגדיר שיפתח בטאב חדש)

לפרטים נוספים והזמנות
לשיחת ייעוץ והצעות מחיר, השאר פרטים
דילוג לתוכן