fbpx

טאבלט מוקשח ווינדוס או אנדרואיד

טאבלט ווינדוס או אנדרואיד - מה ההבדלים בין השניים ובאיזה כדאי לבחור?

הטאבלטים הפכו כבר מזמן לחלק אינטגרלי משגרת היומיום של עסקים בישראל. הם מאפשרים ריבוי משימות, הצגה של תוכן בצורה אינטראקטיבית, גישה מהירה למידע בכל זמן ומכל מקום וניהול נוח ומהיר של כל אספקט שהוא בעסק. מתוך כך, אחת השאלות הנפוצות ביותר שאנו נתקלים בהן מצד עסקים וארגונים המעוניינים להטמיע שימוש בטאבלטים בשגרת העבודה, היא האם עדיף ללכת על טאבלט ווינדוס או דווקא על טאבלט אנדרואיד?

 

התשובה כפי שאתם יכולים לנחש, היא מורכבת ותלויה במידה רבה בצרכים המשתנים של כל עסק. לפני שננסה לענות על השאלה ולהבין מה ההבדלים בין הסוגים השונים, נספר לכם שכאן תוכלו למצוא דגמים מובילים של טאבלט ווינדוס או טאבלט אנדרואיד לבחירתכם ושהמומחים של ב.ז-קום ישמחו לעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה ולהטמיע אותם בעסק לצד פתרונות טכנולוגיים חכמים אחרים בהתאמה אישית. אנו זמינים עבורכם ואתם מוזמנים להתייעץ איתנו בכל שלב.

טאבלט ווינדוס או טאבלט אנדרואיד - מהם ההבדלים העיקריים?

  • מערכת הפעלה: ההבדל המשמעותי ביותר בין שני הסוגים הוא מערכת ההפעלה. מערכת ההפעלה של ווינדוס לטאבלטים כמו Windows 10 ו-Windows 11, מציעה ממשק מוכר ותאימות למגוון רחב של תוכנות. היא מאפשרת פונקציונליות של מסך מגע ותומכת בשיטות קלט שונות ובסך הכל מדובר במערכת פרודוקטיבית למדי שמתאימה לריבוי משימות. מנגד, מערכת ההפעלה של אנדרואיד לטאבלטים ידועה בזכות ממשק ידידותי למשתמש, אקו סיסטם רחבה עם מגוון אפליקציות Google Play ובאופן כללי שילוב יעיל עם שירותי Google. המערכת מציעה גמישות, התאמה אישית ושימוש במגוון אופנים.

  • עוצמה: באופן כללי, אם רוצים לכוון לטאבלט החזק ביותר, טאבלט ווינדוס הוא ככל הנראה הבחירה הנכונה. עם זאת, לא כל עסק וארגון נדרש לעוצמות האלו ובהרבה מאד מקרים, טאבלט מוקשח אנדרואיד יעשה עבודה מצוינת.

  • מחיר: טאבלט ווינדוס יהיה יקר יותר ממרבית הדגמים של טאבלט אנדרואיד.

היתרון של טאבלט מוקשח ווינדוס

במרבית העסקים בישראל השימוש הוא במחשבי PC עם מערכת הפעלה של ווינדוס. טאבלט ווינדוס משתלב בצורה מעולה עם האקו סיסטם של המשרד וניתן להשתמש בו באופן כזה שהופכים את המחשבים הנייחים במשרד לניידים עם שימוש נוח בכל מקום ובכל זמן. 

 

היתרון של טאבלט מוקשח אנדרואיד

טאבלט אנדרואיד יהיה לרוב מהיר ורספונסיבי יותר בהשוואה לטאבלטים של ווינדוס. זה כך בגלל שמערכת ההפעלה היא קלה יותר ועל אף שהדגמים של ווינדוס הם חזקים מבחינת מפרט החומרה שלהם, לעיתים לוקח להם זמן להריץ את מערכת ההפעלה ותוכנות מסוימות. 

 

אז איזה טאבלט עדיף?

כדי לענות על התשובה לשאלה הזאת, חייבים למפות בצורה מדויקת את הצרכים של כל עסק. מהי המטרה העיקרית לשימוש בטאבלטים? איזה תוכנות אנחנו עתידים להריץ עליו? האם יש כוונה להריץ מספר תוכנות במקביל? מהי מערכת ההפעלה העיקרית שבה אתם משתמשים במחשבים בעסק שלכם? נכון, על פניו כשמסתכלים על הנתונים היבשים, דגמים של טאבלט ווינדוס הם חזקים יותר ולכן גם יקרים יותר, אבל זה לא אומר שהטאבלטים של אנדרואיד הם לא מוצרים טובים. בהרבה מאד מקרים הם יספקו את הסחורה וגם הרבה מעבר לכך. אם ככה, בואו נעבור לכמה המלצות לדגמים מובילים משני הסוגים

 
  •  דגמי טאבלט ווינדוס מומלצים:

    • טאבלט ווינדוס מוקשח Emdoor EM-Q19: טאבלט מעולה מבית אמדור. מסך בגודל 10 אינץ׳, הקשחה איכותית במשקל קל באופן מפתיע. מושלם לעבודה בחוץ גם בסביבות מאתגרות וכולל תקשורת סלולרית (טאבלט עם סים). טאבלט ווינדוס מומלץ בהחלט. 

    • מיקרוסופט Surface: מוצרי סרפס מציעים שני דגמים מעולים של טאבלטים – דגם Go ודגם Pro. טאבלט מיקרוסופט סרפס מתאים למגוון שימושים, מאפשר עבודה רציפה בו זמנית על מספר תוכנות ואפליקציות ומשתלב בצורה מעולה בשגרת היום של עסקים מסוגים שונים. 

    • טאבלט ווינדוס מוקשח GESHEM 10B: טאבלט windows 10 חזק ואיכותי. טאבלט מוקשח שמתאים לשטח ופופולרי במיוחד בקרב ג׳יפאים. 

3 דגמי טאבלט אנדרואיד מומלצים:

  • לנובו TAB K10: טאבלט חזק עם סוללה איכותית שמספיקה להיות שלם. עיצוב עמיד וקשיח במיוחד ומגוון אפשרויות הרכבה וחיבור למשטחים. טאבלט אנדרואיד מומלץ. 

  • XTablet A1180: טאבלט קל משקל המיועד לשימוש בתנאי אור חזקים, עם הקשחה איכותית והגנה מפני נפילות מגובה של עד 1.5 מטר. 

  • Emdoor T11P: תמיכה סלולרית, מסך טאץ׳ רספונסיבי בגודל 10.1 אינץ׳, כולל ידית אחיזה ואפשרות למגוון פתרונות נשיאה. מגוון אפשרויות חיבור ותקשורת, טכנולוגיית GPS מתקדמת.

 

תנו למומחים של ב.ז-קום לעזור לכם בבחירה

אז – טאבלט ווינדוס או טאבלט אנדרואיד? בסופו של דבר חשוב לבחור את הדגמים שישרתו אתכם בצורה הטובה ביותר, ועם ניסיון של שנים אנו יודעים להתאים בצורה מדויקת את הדגמים הטובים ביותר לכל עסק ולכל שימוש. המומחים של ב.ז-קום זמינים עבורכם בכל שלב ונשמח להציע לכם את הפתרונות הטכנולוגיים המתאימים ביותר לעסק שלכם, לרבות טאבלטים איכותיים.

 
לפרטים נוספים והזמנות
לשיחת ייעוץ והצעות מחיר, השאר פרטים
דילוג לתוכן