fbpx

חיישן טמפרטורה לעסק שלכם

העתיד של בקרת העסק שלך: הכירו את חיישן הטמפרטורה ושאר החיישנים של ב.ז-קום

 

כיום, כמעט ולא קיים עסק בישראל (ובעולם בכלל) שלא נדרש לניטור ובקרה של מדדים שונים לתפעול רציף, יעיל ותקין. בין אם אלו עסקי מזון שנדרשים להקפיד על טמפרטורה קבועה של מקררים או תנורים, סביבות עבודה חקלאיות שזקוקות לרמות לחות תקינות או אפילו חברות בתחום האבטחה שצריכות לגלות תנועות חריגות – הצורך במידע אמין ומהיר הוא קריטי במיוחד. 

 

לשמחתנו, אנחנו חיים בעידן שבו הפתרונות הטכנולוגיים הקיימים מספקים מענה מצוין בהחלט. חיישן טמפרטורה ועוד מגוון חיישנים חכמים שאנו מציעים ללקוחות שלנו כאן בב.ז-קום, מאפשרים ניטור יעיל, חכם ומתקדם (במיוחד בשילוב עם מערכות חכמות מתקדמות אחרות שאנו מציעים) ומבטיחים שהעסק ימשיך לדפוק כמו שעון. 

רגע לפני שנתחיל ונספר לכם עוד על היתרונות של רכיבים טכנולוגיים מעולים כמו חיישן טמפרטורה, מד לחות, גלאי הצפה ואחרים, נזכיר שהצוות המקצועי שלנו זמין עבורכם בכל שלב ואתם מוזמנים ליצור קשר תמיד למידע נוסף.

מהם חיישנים וסנסורים חכמים?

חיישנים וסנסורים הם בעצם רכיבים טכנולוגיים המתחברים למערכות המחשוב של העסק המופעלים כאשר הנתונים שאותם הם מודדים (בין אם זה חום, לחות, תנועה או כל דבר אחר) מגיעים לחריגה שהוגדרה מראש. בנקודה הזאת החיישנים למעשה שולחים התראה למערכת של העסק ובכך למעשה מסבים את תשומת הלב לחריגה ומאפשרים לתקן את התקלה בהתאם אם היא אכן קיימת.

חיישני טמפרטורה ועוד מגוון חיישנים – הכירו את הסוגים הנפוצים לעסק 

אפשר בהחלט לומר כי החיישנים הנפוצים ביותר כיום הם חיישני הטמפרטורה. מודד טמפרטורה הוא רכיב בסיסי למדי וחשוב ביותר שנמצא כיום בשימוש של מגוון עסקים, החל מתחום המזון וההסעדה (מד טמפרטורה למקרר במסעדות, מפעלי מזון, משאיות קירור וכו׳), דרך תעשיית התרופות וענף החקלאות ועד למעבדות וענפי רפואה שונים. בגדול, ישנם שני סוגי עיקריים של חיישני טמפרטורה: חיישנים ללא מגע שנפוצים לרוב בסביבות עבודה מסוכנות ומבוססים על אינפרא אדום, וחיישני מגע הנחשבים לפשוטים יותר ועובדים על בסיס של יצירת מתח או הפחתת התנגדות המעידים על חריגה בטמפרטורה. ישנם סוגים הנחשבים ליקרים יותר מאחרים, ואצלנו תוכלו למצוא מד טמפרטורה מקצועי מסוגים שונים עם התאמה מדויקת לצרכי העסק שלכם. 

  • חיישן הצפה: בסביבות עבודה רבות כמו חדרים נקיים, מעבדות, חוות שרתים וכו׳, או מנגד מקומות כמו חדרי שירותים או רצפה צפה, יש צורך ממשי לעלות בזמן על מקרים של הצפות וחדירת מים. החיישן הזה בעצם מנטר באופן מרשים למדי כל מגע של נוזלים עם הכבל שנרצה לעקוב אחריו. כאשר מגע כזה מתרחש, מתקבלת באופן מיידי התראה למייל או במסרון לנייד ומאפשרת לטפל בבעיה. אגב, אצלנו תוכלו למצוא גם גלאי הצפה אלחוטי עם עוד הרבה מאד פיצ׳רים מתקדמים. 
  • חיישן לחות: מטרתו של גלאי לחות הוא למדוד ולדווח על תכולת הלחות היחסית באוויר. החיישנים המצוינים האלו נחשבים לרגישים במיוחד ויודעים להתריע בזמן אמת על חריגה ברמות הלחות שהן קריטיות במיוחד במגוון תעשיות כמו ענף המטאורולוגיה, תחום הרפואה, ענף הרכב ועוד. 
  • חיישן תנועה: עוד חיישן נפוץ יחסית שנעשה בו שימוש במגוון תעשיות. חיישני התנועה מתריעים על תנועות חריגות בעסק (למשל פריצה לתוך העסק) או מאפשרים ייעול אנרגטי, למשל חיישנים תנועה שאחראים על הדלקת תאורה ומיזוג רק כאשר ישנם עובדים בסביבה.

איך החיישנים יכולים לעזור לעסק שלי?

החיישנים נולדו מתוך קשת הצרכים הרחבה מאד של עסקים והם נותנים מענה מצוין לעסקים במגוון תחומים. הנה כמה דוגמאות אמיתיות של עסקים ששמחנו מאד לעזור להם לייעל ולשכלל את פעילות העסק: 

  • חברת קנאביס רפואי גדולה פנתה אלינו עם קושי גדול בגידול של אחד הזנים הנפוצים והמבוקשים ביותר שהיא משווקת. הזן מדובר נחשב למפונק וכדי לשגשג הוא חייב לצמוח ברמות לחות מאד מדויקת שאותה החברה התקשתה מאד לשמור עליהן לאורך זמן. התקנו אצלם כעשרה חיישני לחות בכל חממה שמנטרים רמת הלחות באוויר בכל רגע נתון, מה שאפשר להם שליטה מדויקת בלחות בכל זמן והגדלה משמעותית של התפוקה. 
  • את אחד הלקוחות הוותיקים ביותר שלנו הכרנו ברגע של תסכול גדול מאד, כשהמקרר שלו במסעדה התקלקל בסוף השבוע וביום ראשון הוא גילה שסחורה בשווי של כמעט 20,000 שקלים צריכה להיזרק לפח. באמצעות מד טמפרטורה חיצוני ומערכת מחשב חכמה שהתקנו אצלו, הוא נהנה היום מדאגה אחת פחות ונמנע מהפסדים כבדים ומיותרים.
  • מפעל מסוים בשרון שפנה אלינו סבל באופן קבוע מונדליזם ופריצות, כשגם מצלמות האבטחה לא ממש הרתיעו את העבריינים. באמצעות מערכת של חיישני תנועה שאותה חיברנו ישירות אל מוקד האבטחה, הצלחנו לצמצם עבורכם את הנזקים המצטברים באופן דרמטי למדי.

כמה זה יעלה לי?

החיישנים עצמם הם לרוב רכיבים פשוטים והעלות של יחידה בודדת היא בדרך כלל לא משמעותית. כמובן שלרוב יש צורך ביותר מחיישן אחד ומומלץ גם לחבר אותם ליחידת מיחשוב אחת לשליטה קלה ונוחה. אנחנו כאן בב.ז-קום נשמח להציע לכם את החבילה השלמה – חיישן טמפרטורה ועוד מגוון חיישנים לצד מערכות שליטה וניהול מתקדמות וחכמות. כמובן שאנו מציעים גם ייעוץ מקיף, הדרכה לשימוש במערכות ותמיכה טכנית לכל אורך הדרך, ככה שבכל מקרה מדובר בהשקעה חכמה, כזו שיכולה לייעל את פעילות העסק ולחסוך לכם מדי שנה עשרות אלפי שקלים ויותר. 

 

בשורה התחתונה, בין אם אתם צריכים רגש טמפרטורה, חיישן תנועה, גלאי הצפה חכמים או באופן כללי מחפשים את הטכנולוגיה המתאימה לייעל את העסק שלכם ב.ז-קום זו הכתובת עבורכם. צרו קשר בהקדם ונשמח לתת מידע נוסף. 

לפרטים נוספים והזמנות
לשיחת ייעוץ והצעות מחיר, השאר פרטים
דילוג לתוכן