fbpx

אוגר נתונים: מהו ולמה הוא משמש?

עסקים שונים בתחום המזון, התרופות החקלאות ועוד, בקרה של תנאי הסביבה היא דבר קריטי וחיוני למדי. בעידן שלנו יותר מאי פעם, ניתן לקבל נתונים מדויקים לגבי תנאים סביבתיים כמו טמפרטורה ולחות, וזהו אחד מתחומי ההתמחות שלנו כאן בב.ז-קום. 

בין אם אתם עובדים עם מד טמפרטורה ולחות או כל כלי אחר למדידה, איסוף הנתונים הוא חלק חשוב ובלתי נפרד מהתהליך. אוגרי הנתונים שאנו מציעים יאפשרו לכם איסוף יעיל ונוח של כל נתון רלוונטי לפעילות שלכם, בקרה על הנתונים וייצוא של המידע בקלות דרך חיבור למחשב או באמצעות אפליקציה. 

אז מה זה בכלל לוגר טמפרטורה או אוגרי נתונים, איך זה עובד ומהם הדגמים המובילים בשוק? כאן תמצאו את כל התשובות ואתם מוזמנים ליצור קשר ולהתייעץ עם המומחים שלנו בכל שלב. 

מה זה אוגר נתונים?

אוגר טמפרטורה ולחות (או לוגר) הוא רכיב דיגיטלי חכם שהחלקים העיקריים שלו הם חיישנים לניטור ומעקב אחרי טמפרטורה ולחות בסביבה (למעשה מד טמפרטורה ולחות) וחיבור חוטי או אלחוטי למחשבים.  צפייה בנתונים מהאוגר נתונים מתאפשרת דרך האפליקציה, או בבלוטוס׳ או USB דרך המחשב, מעקב אחריהם וניתוח שלהם באופן כללי אפשר להתייחס לשני סוגים של אוגרי נתונים:

  • אוגר נתונים חד פעמי לשימוש נקודתי (למשל עד X קריאות). 
  • אוגר נתונים רב פעמי לשימוש חוזר. ניתן להגדרה מחדש בכל זמן. 

מה השימושים של אוגרי נתונים?

אוגרי נתונים ולוגרים משמשים כל עסק שצריך ניטור ובקרה של טמפרטורה ולחות. ניתן להשתמש באוגר נתונים במקררים ומקפיא במסעדות ומפעלים לייצור מזון. הם יעילים במיוחד בענף החקלאות בשימוש עם מד לחות וטמפרטורה כשרוצים לשמור על תנאי גידול מסוימים קבועים. אפשר להיעזר בהם גם לאיסוף נתונים במשאיות ורכבי שינוע עם מד טמפרטורה כשצריך לשמור על טמפרטורה נמוכה להובלת מזון וכן הלאה. אוגר הנתונים מאפשר לנו לאסוף נתונים לאורך זמן ונותן לנו אינדיקציה סדורה על המדדים החשובים עליהם אנו רוצים לשמור בטווח מסוים. אוגר הנתונים מאפשר ניטור ובקרה טמפרטורה ולחות באמצעות איסוף הנתונים במקום הרצוי.

חשוב מאד להבין כי אוגרי נתונים הם לא סתם מד טמפרטורה דיגיטלי או מד לחות פשוט. מדובר ברכיבים חכמים שמתממשקים עם המחשבים בבית העסק, יכולים לשמור כמויות אדירות של נתונים ולהפיק דו״חות חכמים. בנוסף, הם עמידים למים ולתנאים קשים בסביבת עבודה חיצונית. 

דגמים מובילים

  • אוגר נתונים רב פעמי Elitech RC – 51H: אוגר נתונים טמפרטורה חזק ועמיד בפני מים. אידיאלי לניטור טמפרטורה ולחות במחסנים, חדרי קירור, מעבדות ועוד. תצוגת LCD מרשימה, קיבולת זיכרון גדולה, חיי סוללה של שנתיים. 
  • אוגר נתונים חד פעמי Elitech RC-17: ניטור טמפרטורה יעיל בשרשראות אספקה. אחסון עד 16,000 קריאות ועיצוב קומפקטי ונוח. 
  • לוגר בלוטוס׳ LogEt 8 BLE: לוגר טמפרטורה חכם עם דיוק מדידה מרשים, חיבור בלוטוס׳ ושליטה נוחה דרך אפליקציה ייעודית? 

צריכים מודד לחות או חיישן טמפרטורה איכותי? רוצים לשמוע עוד על לוגרים ואוגרי נתונים? מחפשים מערכות מחשוב חכמות ומתקדמות לעסק? המומחים של ב.ז-קום זמינים עבורכם בכל שלב. 

לפרטים נוספים והזמנות
לשיחת ייעוץ והצעות מחיר, השאר פרטים
דילוג לתוכן