fbpx

אוגר נתונים לשימוש ברכבי הובלת מזון

אוגרי נתונים לשימוש ברכבי הובלת מזון

אם יש לכם עסק בתחום הייצור ושינוע של מזון, אנחנו כנראה לא צריכים לספר לכם על הצורך המתמיד בבקרה וניטור שיבטיחו שמירה על האיכות והטריות שלו ובעצם כך שמירה על הבריאות של כל מי שאוכל אותו. מעבר להקפדה על אמצעי הובלה תקינים, חשוב מאד גם לדעת לנטר בצורה מדויקת את כל המדדים בסביבת האחסון, מה שאפשר לעשות בצורה מדויקת ויעילה באמצעות אוגר נתונים. 

 

אנחנו כאן בב.ז-קום שמחים לספק פתרונות טכנולוגיים מעולים למובילי מזון, בין אם במסגרת פרויקט ההזנה של משרד החינוך (שלגביו נרחיב בהמשך) ובין אם בכל מסגרת אחרת שהיא. רגע לפני שנסביר בדיוק מה זה אוגר נתונים ואיך הוא יכול לשרת אתכם, נזכיר שאנחנו זמינים ונשמח לענות על כל שאלה. 

מה זה אוגר נתונים?

אוגרי נתונים הם רכיבים דיגיטליים קטנים הניתנים להתקנה בסביבות עבודה שונות. הם מגיעים עם חיישנים מובנים שבעצם יודעים למדוד נתונים שונים ולאחסן בתוכם את המידע, ככה שניתן יהיה לגשת אליו, לבחון אותו ולקבל נתונים מדויקים לגביו דרך גרפים מפורטים. אוגר טמפרטורה הוא רכיב קטן וחשוב שמאפשר לנו לדעת אם התנאים בסביבת עבודה מסוימת הם התנאים האידיאליים והרצויים. אוגר נתונים יכול לשמש בכל סביבה שהיא, החל מחממות, דרך בתי חולים ומעבדות ועד למקררים ורכבים לשינוע מזון, ממש כמו שדורשת חברת מילגם.

פרויקט ההזנה של משרד החינוך

החברה שנבחרה לנהל את פרויקט ההזנה של משרד החינוך היא חברת מילגם והיא זו שבעצם אחראית לכך שמעל ל-250,000 ילדי מערכת החינוך (במעל ל-5,000 מוסדות שונים ברחבי הארץ) יהנו מארוחה חמה שמגיעה עד אליהם. עבור מרבית התלמידים וילדי הגנים, זוהי הארוחה החמה היחידה עד לשעות אחר הצהריים, כך שהיא חשובה מאין כמוה וצריכה להגיע ברמת הטריות והאיכות הגבוהה ביותר. 

 

זאת הסיבה שחברת מילגם מציבה רף גבוה ביותר של בקרת איכות ודורשת ניטור נתונים מתמיד של המזון, החל משלב הייצור שלו ועד להגעה אל התלמידים. מיכשור חיוני כמו מד טמפרטורה או מודד לחות זה לא דבר נדיר במיוחד במטבחים, אך למרבה הצער, במשאיות ורכבי שינוע מזון זה כבר הרבה פחות נפוץ. מה שקורה הרבה פעמים, הוא שתקלה כלשהי בסביבת השינוע פוגעת בתנאים האידיאליים, מה שמביא לא אחת לפגיעה באיכות המזון. במקרים הקלים זה יכול להביא לפגיעה בטעם ובטריות ובמקרים חמורים יותר גם להרעלה וקלקול קיבה. 

 

אוגר נתונים משמש בתור מד טמפרטורה ולחות ומאפשר לנו מעקב מדויק אחר סביבת השינוע, ככה שדברים כאלו אף לא יקרו. אם ישנה בעיה בטמפרטורה או בלחות נוכל לגלות זאת באופן מיידי ופשוט לתקן אותה.

 

אוגר נתונים – הכירו את המבחר של ב.ז-קום

מכאן, כל מה שאתם צריכים זה לבחור אוגר נתונים איכותי שיבטיח שמירה על איכות המזון. תוכלו למצוא לוגר טמפרטורה בסיסי, אוגר נתונים עם מד לחות מובנה, אוגרי נתונים עם מד טמפרטורה דיגיטלי עם חיווי קבוע של הטמפרטורה על גבי מסך ועוד. ניתן למצוא אוגרי נתונים חד פעמיים עם מספר מוגבל (וגבוה) של קריאות ואוגרים רב פעמיים לשימוש חוזר. הנה כמה מוצרים ששווה להכיר:

– אוגר נתונים חד פעמי עם מסך – LogEt 1: מוצר מעולה למי שרוצה לבחון את היעילות של אוגר נתונים טמפרטורה לראשונה. דגם אידיאלי לניטור טמפרטורה בתעשיית המזון ורכיב שדורש הספק נמוך בלבד. מגיע עם מחבר USB שניתן לחבר לכל מחשב ולהפיק דוחות PDF מפורטים ללא צורך בתוכנה או בכבל ייעודי. בנוסף מגיע עם מסך LCD גדול לקריאה נוחה. 

אוגר נתונים,לוגר טמפרטורה לחות ולחץ – USB-TH&Pressure Data Logge: מד לחות וטמפרטורה איכותי המגיע בנוסף עם מד לחץ מובנה. רמות דיוק מעולות עם סטייה של עד 0.2 מעלות ו-1.5% לחות. מסך LCD גדול לחיווי מידי, שמירת היסטוריה עד מיליון קריאות ועבודה רציפה באמצעות סוללות במשך שנה. בנוסף ניתן להגדיר התרעה ויזואלית וקולית כאשר ישנה חריגה בנתונים.  

– אוגר נתונים לוגר למקרר תרופות CFR21 – WIFI: המכשיר המצוין הזה מיועד לקירור תרופות שכן הוא מצטיין בדיוק מרשים ובטווח טמפרטורה רחב של 40- עד 60 מעלות. מגיע עם מסך דיגיטלי גדול, פורטל אינטרנטי ואפליקציה לסמארטפון וניתן להעביר נתונים אלחוטית דרך רשת ה-WIFI. עומד בתקנים המחמירים של משרד הבריאות. מצוין בתור מד טמפרטורה למקרר ומקפיא.

רוצים לדעת עוד? המומחים זה ב.ז-קום זמינים בכל שאלה

אם גם אתם אחראים על שינוע מזון למוסדות חינוך, זכרו שהדרך מהמפעלים והמטבחים היא נקודת התורפה המשמעותית ביותר בתהליך. אוגר נתונים עם מד טמפרטורה ולחות מקצועי יבטיח את תקינות המקררים ושמירה על טמפרטורה אידיאלית של המזון ואנחנו כאן בב.ז-קום נשמח להמליץ לכם על המוצרים הטובים ביותר עבורכם. 

רוצים לדעת עוד? צרו קשר עוד היום ונשמח לתת מידע ולהתאים פתרונות באופן אישי לעסק שלכם. 

לפרטים נוספים והזמנות
לשיחת ייעוץ והצעות מחיר, השאר פרטים
דילוג לתוכן